راستی روسپی! از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو، زنی زنانگی اش رابفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند اما اگر همان زن کلیه اشرا بفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این «ایثار» است !مگر هردو از یک تن نیست؟بفروش ! تنت را حراج کن… من در دیارم کسانی را دیدم که دین خدا را چوب میزنندبه قیمت دنیایشان، شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین.(( فریدون فرخزاد )) دختر= نجابت ، پاکدامني ، قداست ، زيبایی و .................................افتخار پدرت، بکارت ميان پاهاي توست افتخار برادرت، طرز لباس پوشيدن توستاين تازه اول داست " سکوت و نبودن "...
ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 21:21